مشاور باشگاه استقلال تهران گفت: تیم های عربستانی بسیار مغرور هستند و با هزینه های زیادی بازیکنان گران قیمتی جذب می کنند، بردن این تیم ها برای ما اهمیت زیادی دارد

نصرالله عبداللهی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الهلال عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: مانند تمام مردم ایران از اینکه استقلال توانست تیم خیلی خوب الهلال که بهترین تیم عربستان است شکست بدهد خوشحالم. بازیکنان ما در این بازی هماهنگ بودند و پس از شکست دربی، بازگشت تیم بسیار مهم بود. تلاش کادرفنی و وینفرد شفر سبب شد بچه ها به وضعیت خوبشان بازگردند و توانستند بازی خوبی مقابل الهلال انجام دهند.

او درباره برتری ذوب آهن و پرسپولیس، دیگر نمایندگان ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان بیان کرد: من برای علیرضا منصوریان خیلی خوشحالم که تیمش با هفت امتیاز صدرنشین است چراکه او یک استقلالی است. از طرفی به پرسپولیس هم تبریک می گویم که توانست یک تیم عربستانی را شکست بدهد. این بردها برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. من هم خوشحالم چنین اتفاقی افتاد و توانستیم هر ۳ تیم عربستانی را شکست بدهیم.

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال درباره بازتاب این پیروزی ها در رسانه های عربی بیان کرد: تیم های عربستانی بسیار مغرور هستند و با هزینه های زیادی بازیکنان گرانقیمتی جذب می کنند. در این شرایط آنها توقع دارند راحت حریفان را شکست بدهند اما همه دیدند هر ۳ تیم عربستانی به راحتی مغلوب استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن شدند. این موضوع برای فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد. همیشه می گویند چرا تیم ملی فوتبال ایران اول آسیا است و عربستان در رده های پایین تر قرار دارد. یکی از دلایل این موضوع همین است. آنها با بازیکنان خارجی تیمشان را قوی تر می کنند اما مقابل تیم های ایرانی مغلوب می شوند. انشالله این پیروزی ها ادامه یابد و مقطعی نباشد‌. فکر می کنم امسال تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان موفق باشند.

او افزود: به هر حال باید رسانه های عربی از این شکست ها شگفت زده شوند چراکه تیم هایشان سرمایه گذاری می کنند. الهلال سال گذشته از گروهش بالا نیامد و من شنیده ام این تیم با تغییر مدیرعامل تیمی را تشکیل داده که باید در لیگ قهرمانان حرف اول را بزند. با این وجود وقتی عربستانی ها می بینند با وجود تقویت تیم هایشان و هزینه های کلان بازهم نمی توانند نتیجه بگیرند باید شگفت زده شوند. به همین دلیل باید به تیم های ایرانی تبریک گفت که چنین تیم های بزرگی را شکست می دهند.

عبداللهی درباره ارزیابی اش از وضعیت استقلال در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان استقلال برای این رقابت ها انگیزه زیادی دارند. از طرفی شفر هم به دلیل اینکه در تیم های عربی کار کرده از این تیم ها شناخت زیادی دارد و به خوبی حریفان را آنالیز می کند. برانکو هم اینگونه است. علیرضا منصوریان هم تجربه این کار را دارد. هر سه تیم ایرانی مربیان باتجربه ای دارند که تیم های آسیایی و عربی را می شناسند. فکر می کنم تیم های ایرانی بتوانند در این رقابت ها موفق باشند.


بیشتر بخوانید:

غیبت رحمتی در تمرین استقلال/ وریا و طارق بازگشتند

مصدومیت بازیکن کلیدی استقلال رفع شد

تمرینات ویژه بازیکن مصدوم استقلال


انتهای پیام/

اظهارات عبداللهی درباره دیدار های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار