سرپرست تیم شاهین کرمانشاه گفت : تیم شاهین کرمانشاه با درخشش جوانان استان کرمانشاه با استفاده از استعداد‌های فوتسال استان به لیگ دسته یک فوتسال کشور صعود کرد .

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت : تیم شاهین کرمانشاه با درخشش جوانان استان کرمانشاه با استفاده از استعداد‌های فوتسال استان به لیگ دسته یک فوتسال کشور صعود کرد و با درخشش در بازی فینال در مقابل هایپر شاهین شهر، قهرمان لیگ دسته یک فوتسال کشور شد .

وی گفت : شرایط تیم شاهین کرمانشاه برای حضور مقتدر در لیگ برتر کشور باید دگرگون شود و این تیم به یک کادر فنی قوی و بازیکنان حرفه‌ای احتیاج دارد و ما سعی می‌کنیم مذاکرات لازم جهت ایجاد این تحول را انجام دهیم، اما بر هیچ کسی پوشیده نیست که تحقق این مساله نیازمند حمایت مالی می¬باشد که از توان شاهین کرمانشاه به تنهایی خارج است.

احسانی افزود: تیم شاهین کرمانشاه تنها نماینده لیگ برتر فوتسال از ۹ استان غرب کشور است و این مساله به ما این امکان را می‌دهد که از استعداد‌ها و ظرفیت‌های این استان‌ها برای کمک به تیم در قالب جذب بازیکنان مستعد استفاده کنیم، اما برای محقق کردن این برنامه به حمایت مالی هستیم .

احسانی با گله از مسئولین بخش‌های مختلف مرتبط با ورزش گفت: تیم شاهین کرمانشاه با تلاش و کوشش بازیکنان بومی استان کرمانشاه به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد، اما هنوز هیچ ارگان دولتی به صورت تقدیر و تشکر و یا کمک و مساعدت از این تیم حمایت نکرده است و تنها خانه صنعت کرمانشاه به عنوان یک بخش خصوصی از بازیکنان یک قدردانی داشته است. شاید مسئولین بخش‌های مختلف دولتی کار‌های مهتری داشته باشند که نمی‌توانند از این تیم و جوانان بومی استان حمایت کنند.

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه نیز با صحبت‌های سرپرست تیم تقریبا موافق است و افزود: حضور در لیگ برتر فوتسال کشور و قرار گرفتن در مقابل قطب‌های فوتسال کشور شرایط خاص خود را دارد و در خصوص ادامه همکاری با تیم شاهین کرمانشاه باید یک نشست با مسئولین تیم تدارک ببینم و خواسته‌های خود را مطرح و شرایط را به کمک هم بررسی کنیم و پس از آن نتیجه گیری کنیم.

مولایی گفت: ما یک سری انتظارات از مسئولین تیم داریم و قطعا مسئولین تیم نیز انتظاراتی از کادر فنی تیم دارند و این مسائل باید در جلسه مشترک با مسئولین تیم مطرح و بررسی شود و پس از بررسی این مسائل در خصوص ادامه همکاری با تیم شاهین می‌توان اعلام نظر کرد.

کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه افزود: صعود به لیگ برتر کشور حاصل همت و غیرت بازیکنان است، اما برای صعود به لیگ برتر قطعا باید یک سری افراد به کادر فنی و ترکیب تیم اضافه شوند و ادامه این مسیر نیازمند حمایت مسئولین بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است .

حامد ایوانی گفت: تیم شاهین کرمانشاه برای حضور موفق در لیگ برتر فوتسال کشور نیازمند هزینه‌ای است که برای معرفی کرمانشاه در سطح اول رشته ورزشی همچون فوتسال زیاد نیست و قطعا تامین آن از طرف مسئولین نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی سخت نخواهد بود.

ایوانی گفت: مسئولین، کادر فنی و بازیکنان تیم شاهین کرمانشاه ثابت کرده اند که با حداقل امکانات و هزینه‌ها در مقابل تیم‌های با حامیان مالی قدرتمند به موفقیت دست می¬یابند و امیدواریم مسئولین ورزش این حداقل حمایت‌ها را از این تیم برآورده کنند.

 

 

انتهای پیام/د

درخشش جوانان استان کرمانشاه با استفاده از استعداد‌های فوتسال استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.