شهردار کرمانشاه به همراه معاونت عمرانی شهرداری از پروژه‌های دردست اجرای شهرداری در سطح شهر بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعیدطلوعی شهردار کرمانشاه به همراه معاونت عمرانی شهرداری از پروژه‌های دردست اجرای شهرداری در سطح شهر بازدید کرد .

طلوعی یکی از متداول‌ترین مسائل در حوزه مدیریت شهری را مشکل تاخیر در اجرای پروژه‌ها دانست و گفت : با توجه به توانایی‌ها و محدودیت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی، تغییرات محیطی و تکنولوژیکی ایجاب می‌کند تا با برنامه ریزی بهتر و پویاتر و طبق زمان بندی مشخص کنترل پروژه‌های عمرانی را طراحی و اجرا کرد.

وی تاکیدکرد: آسفالت معابر سطح شهر یکی از مطالبات به حق شهروندان عزیز کرمانشاهی است و با توجه به بارش‌های اخیر که باعث آبگرفتگی در اکثر مناطق و محلات شهر شد، آسیب جدی به آسفالت خیابان‌ها وارد آمد.

شهردار کرمانشاه افزود: در این خصوص تدارک لازم درحوزه معاونت عمرانی با اختصاص بودجه با حمایت شورای اسلامی شهر انجام گرفته است، اما به دلیل شرایط جوی و بارندگی‌ها که همچنان ادامه دارد عملیات لکه گیری و آسفالت معابر ممکن نیست چرا که شرایط آب و هوایی باعث کاهش کیفیت آسفالت خواهد شد.

وی بر لزوم رعایت استاندارسازی و نظارت دقیق حوزه معاونت عمرانی تاکید کرد و گفت: مدیریت، نظارت و کنترل اجرای پروژه‌های عمرانی زمینه ساز جلب و جذب اعتماد جامعه شهروندی به شهرداری خواهد شد چرا که در قبال تک تک شهروندان برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر مسئول هستیم.

طلوعی تصریح کرد: رفاه و آرامش خاطر شهروندان از اهداف اصلی سازمان شهرداری است که باید در این زمینه درتمامی حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی با احساس مسئولیت و تعهد کار کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از پروژه‌های دردست اجرای شهرداری

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.