فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: آمریکا در همه عرصه‌های جنگ نرم و سخت بازنده شده و دنبال راهکاری برای برون رفت از این وضعیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی امروز در نشست قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی با حضور مدیران رسانه‌های استان افزود: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از شکست‌هایی می‌باشد که از انقلاب اسلامی خورده لذا این حرکت مذبوحانه را از سر درماندگی و سرخوردگی انجام داده است.

وی سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: اقدامات استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نشانگر حماقت، ناتوانی آن‌ها در درک واقعیت انقلاب اسلامی، ماهیت مردمی و ارتباط و پیوستگی عمیق سپاه پاسداران با اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با اقدامات مذبوحانه و مضحک خود ناخواسته فرصت‌هایی را برای نظام جمهوری اسلامی و پاسداران آن فراهم می‌کنند. به عنوان مثال داعش و اقدامات این گروه تروریستی به عنوان مولود تفکر آمریکایی در منطقه، با اقدامات سنجیده و بهنگام جمهوری اسلامی ایران شکست خورد و نابود شد وهمین امر سبب ارتقای محبوبیت ایران در جهان شده است.

سردار نظری گفت: بر این اساس آمریکا با ایجاد و حمایت همه جانبه از تروریست‌های داعش، در واقع فرصتی را برای تعمیق اتحاد و همبستگی میان کشور‌های منطقه به ویژه در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خلق کرد.

وی همچنین آمریکا را در همه تحرکاتش در منطقه ناکام توصیف واظهار کرد: آن کشور به دنبال راهی برای خروج از فشار‌های ناشی از شکست سیاستهایش است، اما انسجام و اتحاد همه گروه‌ها سیاسی داخل کشور در حمایت یکپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی هدف راهبردی دشمن را تضعیف اعتقادات و باور‌های اسلامی با استفاده از شیوه‌های جنگ نرم و نیمه سخت اعلام کرد و افزود: در چنین شرایطی نقش رسانه‌ها در آگاه نمودن افکار عمومی نسبت به ابعاد و روش‌های تهاجم دشمن مستکبر بسیار مهم است. بر این اساس رسانه‌ها می‌توانند با تجزیه و تحلیل واقعیت‌های جاری در منطقه، فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا را نشان دهند.

سردار نظری ادامه داد: بر اساس سوابق و شواهد موجود، هر اقدام آمریکا علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نه تنها سبب ساز وحدت بیشتر در داخل کشور بلکه یکپارچگی روزافزون جبهه ضداستکباری در منطقه شده است.

وی با اشاره به ماهیت صرفا مادی تفکر دشمنان اسلام اظهار کرد: رسانه‌ها نباید در تحلیل و تفسیر واقعیتها، رخداد‌ها و فرایند‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی محدود به فرمول‌های وارداتی مبتنی بر تفکر مادی شوند بلکه می‌بایست با بهره گیری از باور‌های اعتقادی، تفکر معنوی و روشنگری افکار عمومی در این بستر، واقعیت‌ها را برای مردم بازگو کنند.

همچنین در نشست امروز قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی با حضور فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع)، مدیران رسانه‌ها به منظور نمایش همبستگی خود با پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با لباس فرم سبز سپاه در این نشست حضور یافتند.

انتهای پیام//ف. س
 

اقدام اخیرآمریکا علیه سپاه پاسداران از سردرماندگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.