در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آخرین وضعیت پرونده متهم ردیف اول پرونده پتروشیمی

قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان پتروشیمی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده احمدیان متهم ردیف اول این پرونده توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت پرونده متهم ردیف اول پرونده پتروشیمیبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعودی مقام قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان پتروشیمی در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده احمدیان متهم ردیف اول این پرونده اظهار کرد: احمدیان در حال حاضر در بازداشت است و اگر بتواند وثیقه تعیین شده را تهیه کند، آن گاه می‌تواند آزاد شود.

وی افزود: میزان وثیقه احمدیان ۱۲۰ میلیارد تومان است.

قاضی مسعودی مقام در خصوص جلسه امروز دادگاه گفت: برخی از نمایندگان و وکلا به اطلاعات تجهیز نیستند و این درحالی است که باید مستندات را ارائه دهند.

وی ادامه داد: امروز به نماینده پتروشیمی تاکید کردیم که اطلاعات باید مستند شود.

قاضی مسعودی مقام تصریح کرد: ممکن است شاکی، متهم و نماینده دادستان مطالبی را بگویند که نیاز به ارزیابی داشته باشد، ما این ارزیابی را انجام دادیم و از نمایندگان بانک مرکزی، شرکت‌ها و وزارت نفت احضار کردیم و توضیحاتی اخذ و در فرآیند دادرسی مشخص می‌شود چه خروجی دارد.

وی در خصوص عدم نظارت‌ها بر برخی شرکت‌ها گفت: در همه جوانب اغلب نظارت واقعی نیست، نظارت‌های ما کمرنگ است و بیشتر بحث اعتماد است.

قاضی مسعود مقام افزود: در جلسه امروز دادگاه بحث‌هایی شد که در شورای حل اختلاف کارشناسی شد و این موضوع را بررسی و در صورت نیاز ارجاع می‌کنیم. سایر کارشناسی‌ها را هم بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که عدم نظارت‌ها بیشتر به چه موضوعی برمی‌گردد؟ گفت: قسمتی از نظارت‌ها به شرکت‌های وابسته برمی‌گردد. نظارت‌ها بیشتر نظارت‌های خودمانی و این خود در کشور معضل است. برخی ناظران هم تخصص کافی را ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار