مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از ارسال کمک‌های دانش آموزی این استان به مناطق سیل زده خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ،حسن صمدزاده مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانش آموزان عضو این اتحادیه با راه اندازی پویش کمک‌ به سیل زدگان با عنوان «عیدی من از تو»، اقلام ضروری و مورد نیاز سیل زدگان را در قالب ۲ محموله جمع آوری و به لرستان ارسال کردند.

وی افزود:این محموله‌ها شامل ۱۰ قلم کالا از جمله آب معدنی، انواع کنسرو، پتو و مواد بهداشتی و شوینده و همچنین نوشت افزار بوده است.

صمدزاده اضافه کرد: همچنین جهت امداد رسانی و کمک به تخلیه آب و لایروبی، تعدادی از مربیان و فارغ التحصیلان عضو این اتحادیه به مناطق سیل زده در غرب و شمال کشور اعزام می‌شوند.

به گفته وی دانش آموزان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تحویل دهند و کمک‌های نقدی را به شماره کارت ۱۰۰۰-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ نزد کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا با شماره گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* واریز کنند.

انتهای پیام/ز

راه اندازی پویش عیدی من از تو جهت کمک به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار