مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت : شهید صیاد شیرازی در هر جا و هر سنگری که مشغول خدمت بود، خاری در چشم دشمنان بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر عبدالعلی پورگرشاسب، مشاور عالی مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد شهید سپهبد علی صیاد‌شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه، گفت : حوادث سیل با حضور میلیونی نیرو‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و دیگر نیرو‌های خدمات‌رسان مدیریت شد، بحمدالله اکنون در وضعیت مناسبی قرار گرفته‌ایم.

وی گفت : خداوند بعضی مواقع می‌خواهد بندگانش را امتحان کند که چقدر دست در دست هم دارند، ما خدا را شاکریم که از این امتحان نیز سربلند بیرون آمدیم.

وی با اشاره به تروریست اعلام کردن نیرو‌های سپاه پاسداران توسط آمریکا، گفت: همه می‌دانند تروریست را کی پرورش داد و حمایت کرد، خود ترامپ اعلام کرد تروریست‌های داعش را پرورش داده و هر جا به تروریست‌ها فشار وارد می‌شد از طریق هوایی به آن‌ها تسهیلات و مهمات می‌رساند با چنین اشخاصی جنگیدن بسیار سخت است.

پورگرشاسب با اشاره به سخنان واهی ترامپ، گفت: مسلما سپاه پرتوان ما با این حرف‌ها بیشتر تقویت می‌شود، وحدت ملی در نیرو‌های مسلح بیشتر می‌شود، وقتی دشمن ما را تهدید می‌کند ما افتخار می‌کنیم.

این مسؤول در وصف امیر صیاد شیرازی، گفت: شهید صیاد شیرازی در هر جا و هر سنگری بود خاری در چشم دشمنان بود، در ایران دیگر کشور‌های دوست بالغ بریک‌هزار و ۵۰۰ جمله در بزرگداشت سالگرد شهید صیاد شیرازی وصف شده است .

 

 

انتهای پیام/د

حوادث سیل با حضور میلیونی نیرو‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر در وضعیت مناسبی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.