تاریخی از رشد ۱۶ درصدی حضور دانش‌آموزان در انجمن‌ها‌ی دانش‌آموزی نسبت به سال ۹۶ خبر داد.

رشد ۱۶ درصدی حضور دانش آموزان در انجمن ها‌ی دانش آموزیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم انتخاب آیه سال که در تالار آیینه برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته نسبت به سال ۹۶ رشد ۱۶ در صدی تعداد انجمن‌های دانش آموزی را داشتیم و در شرایط فعلی در متوسطه دوم هفت هزار و ۳۲۱ انجمن و در متوسطه اول چهار هزار و ۹۶۲ انجمن فعالیت می‌کنند.

وی به برنامه انجام شده در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: ۶ مراسم و رویداد جریان ساز شامل مدرسه انقلاب، برنامه اربعین با عنوان در مسیر بهشت، دیدار با رهبر در قالب بهار وصل، ورود سامانه دیده بان به شبکه و آغاز به کار سامانه فانوس در بستر مجازی در دستور کار بود، همچنین ۳۰ برنامه، نماهنگ و تیزر تلویزیونی تولید شد.

تاریخی ادامه داد: ۲ جلد کتاب به نام مجموعه جوانه‌ها تفسیر آیه سال ۹۷ و مجموعه پرسمان دانش آموزی نیز سال گذشته به همت اتحادیه چاپ و توزیع شد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: مسئولیت ما در این سال بیشتر می‌شود و اتحادیه تشکل‌های دانش آموزی با درک این اهمیت، در قالب برنامه‌ها و جشن‌ها آن را نشان می‌دهند، همچنین باید از مسئولانی که این پرچم را به دست ما داده‌اند، قدردانی کنیم و ارج نهیم.

اهمیت بلوغ تشکل‌های دانش‌آموزی

وی با اشاره به اهمیت بلوغ تشکل‌ها گفت: نیروسازی مهمترین ماموریت اتحادیه است و اقتضای آن گردش نیرویی خواهد بود، بر همین اساس فعالان این اتحادیه به روز می‌شوند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان پس از فارغ‌التحصیلی در عرصه‌های دیگر اجتماعی وارد می‌شوند و نباید صرفا ۴۰ سال فعالیت اتحادیه را به معنای ماندگاری نیرو‌های آن بدانیم و هر سال باید در شعار‌ها و ماموریت‌ها پخته‌تر و توانمندتر باشیم.

تاریخی همچنین به برگزاری سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در شهریور امسال اشاره و اظهار کرد: اتحادیه سالی پر کار و دارد، اما به حسب سخت افزاری و مالی سالی سخت داریم و باید عزم خود را برای پیشبرد کار‌ها جدی‌تر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار