استاندار سمنان گفت: سپاه محبوب مردم ایران و منطقه است و این موضوع را هیچ گاه استعمارگران و زور گویان تحمل نمی کنند.

سپاه محبوب مردم ایران و منطقه است/استقرار سپاه استان در پلدختر نشان از جهادگری پاسداران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با فرمانده سپاه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به عموم مردم استان و بویژه پاسداران گفت: راه و روش و آئین سپاه ، راه و روش همه ی ملت ایران است و آرزوی امام (ره) مبنی بر اینکه کاش من هم یک پاسدار بودم ، آرزوی همه ی مردم ایران است .

وی با بیان اینکه راه و روش و آئین سپاه ، راه و روش همه ی ملت ایران است افزود: آرزوی امام (ره) مبنی بر اینکه کاش من هم یک پاسدار بودم ، آرزوی همه ی مردم ایران است .

استاندار سمنان تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح صادقانه از کیان مقدس ایران اسلامی دفاع نمودند و این موضوع هیچگاه از ذهن مردم ما پاک نخواهد شد.

آشناگر با بیان اینکه سپاه پاسداران ، همیشه در کنار مردم بوده است و این حضور ادامه خواهد داشت ادامه داد: در طول فعالیت گروه های تکفیری و داعش که توسط دولت های استعمارگر ایجاد شد، حضور سپاه بود که موجب پایان یافتن فعالیت این گروه تکفیری گردید.

وی گفت: سپاه محبوب مردم ایران و منطقه است و این موضوع را هیچ گاه استعمارگران و زور گویان تحمل نمی کنند و ما امروز مانند همه ی مردم و آزادگان منطقه آمده ایم تا هم به عزیزانمان در سپاه ، خدا قوت گفته و تشکر کنیم و هم اینکه بگوییم ما نیز خود را پاسدار می دانیم و در کنار شما هستیم.

 وی افزود: امروز آمریکا و ترامپ به هیچ یک از معاهدات بین المللی پایبند نبوده و شاهد انجام اقدامات نابخردانه ی زیادی از سوی آنها هستیم و تشدید تحریم ها ، خروج از معاهدات بین المللی و تغییر سفارت خانه آمریکا از تل آویو به قدس از اقدامات نابخردانه ای است که آمریکا به انجام رسانده و امیدواریم بزودی شاهد پشیمانی آنان از اقداماتشان باشیم.‌

آشناگر تصریح کرد:  اقدام اخیر آمریکا موجب اتحاد و همدلی بیش از پیش همه ی گروه های انقلاب شده است و از حضور بسیار خوب سپاه در مناطق سیل زده و کمک به مردم سیل زده و آسیب دیده، صمیمانه تشکر می کنم .

 وی در پایان ابراز داشت: استقرار سپاه استان در پلدختر و حضور بیش از ۵۰۰ نفر از گروههای جهادی در این منطقه و حمایت های مردم و ارسال کمکهای تجهیزاتی سبب شد که قریب به ۹۰ درصد امور توسط سپاه در منطقه ی واگذار شده به استان در پلدختر انجام گردیده و بزودی به پایان برسد.

انتهای پیام / گ

«سپاه» پایان بخش زندگی گروه‌های تکفیری و تروریستی بود

برچسب ها: استانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار