مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۳ واحد تولیدی و طرح صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمید رضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در دیدار با هیئت رئیسه کانون زنان بازرگان و جمعی از بانوان کارآفرین اگفت: در حال حاضر ۲۶۰ بانوی کارآفرین در مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدی در استان فعالیت دارند، که از این تعداد ۳۳ واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استقرار دارند.

خانپور افزود: نوآوری و خلاقیت در کار، ایده و طرح‌های نو، بهره مندی از توان و قابلیت‌های نیروی انسانی توانمند در زمان تحریم‌ها فرصت مناسب برای رونق تولید است که بانوان کارآفرین می‌توانند تهدی‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان، برگزاری تور‌های بازدید صنعتی خارج از استان، پرداخت یارانه برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، ارائه تسهیلات حمایتی و ویژه برای استقرار در شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات در زمینه حمایت از تولید را از برنامه‌های حمایتی این شرکت از بانوان کارآفرین برشمرد.

در پایان این دیدار بانوان صنعتگر به بیان دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/ک

فعالیت ۲۶۰ بانوی کارآفرین در استان قزوین

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.