مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: استان اردبیل ۹ هزار و ۹۵۴ نفر جانباز دارد و مردم استان هم با عزت و اقتدار و افتخار از آن‌ها یاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: استان اردبیل ۹ هزار و ۹۵۴ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که مردم استان با عزت، افتخار و با اقتدار از آنها یاد کرده و قدردان محبت‌هایشان هستند.

وی گفت: از مجموع آمار جانبازان استان اردبیل، ۱۲۹ نفر جانباز ۷۰ درصد به بالا و ۲۴ نفر جانباز زن هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل عنوان کرد: به مناسبت روز جانباز، همایش جشن بزرگ جانبازان به اتفاق خانواده‌های جانبازان امروز برگزار خواهد شد.

شاهی در خصوص ارائه خدمات به جانبازان عزیز بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان از آنجا که جانبازان عزیز نیاز بیشتر به مراقبت دارند طرح پایش سلامت برگزار می‌شود.

وی در خصوص جانبازانی که مشکل حادی دارند تصریح کرد: ۴۲۱ نفر در سال ۹۷ در جریان طرح پایش سلامت قرار گرفته‌اند و در سال‌های آتی این طرح گسترش خواهیم داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح حق پرستاری برای جانبازان ادامه داد: در اجرای طرح حق پرستاری از آنجا که این عزیزان نیاز به همراهی و مراقبت دارند، بنیاد حق پرستاری درنظر گرفته بطوری که در سال ۹۷  تعداد ۶۷۹ نفر در اجرای حق پرستاری قرار گرفتند و در نظر داریم این طرح هم افزایش پیدا کند.

شاهی با اشاره به اشتغال جانبازان افزود: از آنجا که استخدام دستگاه‌های دولتی محدود شده ما سعی و تلاشمان بر این است، همانند سال ۹۷ که ۲۷۴ نفر از عزیزان را از طریق وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی در راستای اشتغال فعالیت کردیم در این راستا هم سعی و تلاشمان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری همایش جشن بزرگ جانبازان در اردبیل

 

برچسب ها: شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.