معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز سالن نمایش آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اختصاص یافته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامیل کریمیان شامگاه سه شنبه در جلسه هم اندیشی، نقد و بررسی جشنواره بین المللی تئاتر کُردی گفت: همدلی، اتحاد و انسجام تمام هنرمندان در کیفیت و نحوه برگزاری این جشنواره موثر است.

وی افزود: جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز باعث پیشرفت و ارتقای سطح تئاتر شده و برگزاری این جشنواره‌ها برای هنرمندان و عموم مردم مفید خواهد بود.

کریمیان با بیان اینکه با گذشت هر دوره از جشنواره تئاتر کُردی شاهدیم کیفیت و ماهیت آن بهتر می‌شود، افزود: این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک برند شناخته شده و حضور قطب الدین صادقی هنرمند نام آشنای کردستانی بر اهمیت آن افزوده است.

وی با اشاره به اینکه تبدیل این جشنواره به کارگاه تولید هنرمندان با استعداد و نمایش ماهیت زندگی عموم مردم سقز از جمله اهداف است، یادآور شد: هنرمندان با روحیه‌ای صادقانه و هنری فعالیت می‌کنند و این اتحاد و انسجام و همکاری باید برای شانزدهمین جشنواره هم اتفاق بیافتد تا شاهد رونق و ترقی بهتر آن در کشور باشیم.

کریمیان تاکید کرد: انتخاب دبیر بومی برای جشنواره ضرورتی ندارد و هر کسی که توانایی، شایستگی و تخصص داشته باشد همانند قطب الدین صادقی و به تایید هنرمندان سقز برسد برای این منظور انتخاب می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز سالن نمایش آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اختصاص یافت تا این سالن برای شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کردی آماده و مجهز شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.