نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سیلاب در خرمشهر تاکنون به خوبی مهار شده است که نتیجه تلاش جهادی مردم ، جهادگران و دستگاه های اجرایی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تقسیم خرمشهر به ۲ منطقه غرب و شرق کارون و احداث سیل بند‌های مختلف طغیان رودخانه کارون مهار شد.

وی از مردم و نیرو‌های جهادی که شبانه روز پای کار بودند و با ساخت سیل بند خرمشهر را از سیلاب حتمی نجات دادند قدردانی کرد و تلاش بی وقفه آنان را به ویژه در روستا‌های مکسر، ام نوشه و ام سواد ستود و افزود: هم اکنون شرایط آرام و وضعیت در شرق و غرب کارون تحت کنترل است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۱۷ روز گذشته سیلاب با تلاش جهادی مردم و مسئولان مهار شد و این تلاش تا پایان بحران ادامه خواهد داشت.

سامری افزود: البته خساراتی به برخی روستا‌های خرمشهر وارد شده است که با پیگیری این خسارت‌ها از سوی دولت جبران می‌شود.

روستای دیم بن نجم، ام التمن، ام نوشه، سوئیچتی ۱، ۲ و ۳ از روستا‌های حاشیه غرب کارون در ۷۰ کیلومتری شهرستان خرمشهر قرار دارند.

۱۳ روستای غرب کارون با جمعیت بیش از ۶ هزار نفر در حوزه شهرستان خرمشهر به دلیل امتداد در ساحل رودخانه کارون جز مناطق پر خطر می‌باشند.

انتهای پیام / د

سیلاب در خرمشهر

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.