استاندار قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمانی قانونی، شفاف و یاور مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با هیات مدیره سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: آمریکا با تروریست خواندن سپاه نشان داد که نقشه‌های قبلی این کشور برای مقابله با ایران جواب نداده و از سر کینه ورزی و عناد به این اقدام روی آورده است.

وی اضافه کرد: آمریکا که براساس خشونت، ترور و کشتار شکل گرفته است یک سازمان نظامی شناخته شده و قانونی کشور را تروریستی خواند و با این اقدام اوج شکست و ناکامی خود را در مقابله با ایران به نمایش گذاشت.

زاهدی افزود: اگر به زعم آمریکا سپاه تروریست است همه ما مدیران و مسئولان نیز تروریست هستیم در حالیکه هیچگاه چنین ادعایی صحت ندارد.

استاندارگفت: اگر نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در سوریه و عراق حضور دارند بدون استتثنا با درخواست دولت قانونی آن کشور است و این یک اموضوع مرسوم در روابط بین الملل است که یک کشور از نیروی نظامی کشور همسایه کمک بخواهد.

وی گفت: آمریکا که همه گروهک‌های تروریستی از طالبان، القاعده و داعش ست پرورده آن هستند و همه از یک جا آموزش دیده اند، سپاه پاسداران را تروریست می‌خواند!

زاهدی با واکاوی دلایل این این اتهام زنی، افزود:، چون آمریکا و رژیم صهیونیستی خود به ترور و ترورپروری عادت کرده اند دیگر کشور‌ها را نیز تروریست می‌خوانند درحالیکه مردم ایران از جریان ترور آسیب دیده اند و با ایثار و جانفشانی‌ها ترور را در ایران نابود کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران صرفا امروز به عنوان یک نیروی نظامی فعالیت نمی‌کند، افزود:این نهاد امروزه در تمامی فعالیت‌های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، آبادانی و فرهنگی فعالیت می‌کند و یار و مددکار مردم است.

زاهدی اضافه کرد: سپاه و بسیج طی چهل سال گذشته در حوادث مختلف هرکجا دستگاه‌های اجرایی ناتوان مانده و نیاز به کمک داشته اند به میدان آمده و کمک کرده اند.

زاهدی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مبارکی است، ادامه داد: این نهاد نوپا در جنگ تحمیلی مقابل قویترین ارتش خاورمیانه که متعلق به صدام بود ایستادگی کرد و در هشت سال تعداد قابل توجهی از فرماندهان رده بالای آن به شهادت رسیدند.

وی گفت:چون دشمنان تاثیرگذاری و فعالیت این نهاد را در ابعاد مختلف مشاهده کرده اند وارد عمل شده و با تروریست خواندن آن نوک کینه ورزی و دشمنی را متوجه سازمان می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتکارات امام راحل و یاران وی بود، افزود: تشکیل سپاه پاسداران در آن مقطع با تانی و تامل بیشتر شکل گرفت و به همین دلیل پایداری و ماندگاری آن را تا به امروز شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: همین کار کارشناسی در بنیانگذاری ساختار سپاه موجب شد امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در بین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در راس قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ک

دیدار استاندار قزوین با هیات مدیره سپاه صاحب الامر (عج) استان

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار