بانوی رکابزن شیرازی همراه با تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان راهی اروپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی باشفاعت رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس گفت: با تلاش فدراسیون و رایزنی‌های فراوان این بانوی رکاب زن شیرازی راهی اسلوونی شد تا ضمن برپایی اردوی آماده‌سازی، در چند رویداد مهم از جمله دو رقابت قهرمانی جهان حضور پیدا کند.

وی بیان کرد: پرتوآذر در این سفر دو ماهه در دو مسابقه قهرمانی جهان در آلمان و اسلوونی حضور دارد که هر کدام از این مسابقات امتیازات مهمی برای کسب سهمیه محسوب می‌شود.

باشفاعت تصریح کرد: فرانک پرتوآذر و فرزاد خدایاری دو دوچرخه سوار شیرازی هستند که شانس رسیدن به سهمیه المپیک دوچرخه‌سواری کوهستان را دارند که فرانک پرتوآذر برای ۲ ماه به اروپا می‌رود تا در کاپ‌ها و مسابقات مختلف شرکت کند و پس از آن آماده حضور در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس تصریح کرد: شانس بیشتری در بخش کوهستان داریم که فرزاد خدایاری از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود با کسب مدال در قهرمانی آسیا سهمیه المپیک را کسب کند.

باشفاعت ادامه داد: فرزاد خدایاری جزو سه دوچرخه سوار برتر ایران در اردوی انتخابی بازی‌های آسیایی بود کهبه دلیل نداشتن دوچرخه مناسب در روز آخر از حضور در بازی‌های آسیایی عقب ماند.

انتهای پیام/ت

بانوی شیرازی در مسابقات جهانی اسلوونی رکاب می‌زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.