مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: امسال عملیات آبرسانی به قشلاق‌های عشایری در شهرستان پارس آباد مغان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معرفت آذری، مدیرکل امور عشایری استان اردبیل امروز در نشست با معاون عمرانی فرماندار پارس آباد مغان گفت: ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مجتمع آبرسانی قشلاق احمدلو این شهرستان تخصیص یافته و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: ۳ دستگاه تانکر آبرسانی و ۳۰ دستگاه تانکر ۲۰۰۰ لیتری در سال گذشته برای عشایر این شهرستان تامین شده و جهت تسهیل دسترسی به آب شرب سه تانکر آب نیز امسال در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل اشاره به تامین ۲۵ هزار و ۸۰۰ متر مکعب آب شرب به صورت سیار برای عشایر در سال گذشته گفت: با صرف بیش از ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار پارسال ۳ دستگاه تانکر آبرسانی، ۳۰ دستگاه تانکر ۲۰۰۰ لیتری، ۶۵۷ تن نهاده دامی و ۹۰۰ تن آرد برای عشایر این شهرستان تامین و عملیات مرمت سازی ۸۱ کیلومتر از راه‌های عشایری و پوشش آموزشی ۴۵ هزار نفر از عشایر پارس آباد اجرایی شد.

آذری بیان کرد: ۳۱ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت عشایری شهرستان پارس آباد را تشکیل می‌دهد که در قالب ۶ هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی در قشلاقات ساکن بوده و این تعداد ۴۶ درصد جمعیت عشایری استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ع

آبرسانی به قشلاقات عشایر پارس آباد

برچسب ها: عشایر ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.