معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در پیامی سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

پیام تبریک فرماندار مهاباد به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسداربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بخشی از پیام فرماندار شهرستان مهاباد آمده است: سوم شعبان در تاریخ پر افتخار جهان اسلام یادآور ولادت سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع) است. بزرگ مردی که مبارزه با ظلم و ستم را به جهانیان آموخت و با پاسداری از حریم عزت و دین محمد (ص) الگویی بی بدیل برای بشریت شد.

همچنین در بخش دیگری از پیام ایرج شجاعی آمده است: نامگذاری حکیمانه این روز توسط امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و پایمردی‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه‌هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند قدردانی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پاسداران که اقتدار و عزت امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شبانه روزی آنان است، این روز بزرگ و باشکوه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که آیه: وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ در سینه مالامال از عشق آنان نقش بسته تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و سعادت و عزت روزافزون ایشان و همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.