باشگاه اسرای فلسطینی از آغاز اعتصاب غذای ده‌ها فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط بد زندان‌های این رژیم خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، باشگاه اسرای فلسطینی از آغاز اعتصاب غذای ده‌ها فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی خبر داد. این اعتراض به شرایط بد زندان هدف از اعتصاب این زندانیان فلسطینی اعلام شده است. ­

این سازمان غیردولتی مدافع حقوق زندانیان در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از شکست مذاکرات با دولت رژیم اشغالگر (قدس) که وظیفه مدیریت زندان‌ها را بر عهده دارد و مطالبات آن‌ها را رد می‌کند, ۴۰ زندانی فلسطینی تصمیم گرفتند به اعتصاب غذا دست بزنند.

این در حالی است که مقامات صهیونیست مسئول امور زندان‌ها، هنوز در خصوص این اقدام، واکنشی از خود نشان نداده‌اند. بنابر گزارش ها، زندانیان فلسطینی در خصوص شرایط زندان و به ویژه ایجاد پارازیت در تلفن‌های همراه در برخی زندان‌ها مذاکراتی را آغاز کرده بودند. این در حالی است که یک مسئول صهیونیست روز یکشنبه اعلام کرده بود پارازیت‌انداز‌ها از برخی زندان‌ها حذف نخواهند شد و مقامات زندان‌ها می‌توانند اعتصاب غذا را مدیریت کنند.

بنابر اعلام باشگاه اسرای فلسطینی، حدود ۵۷۰۰ فلسطینی از جمله ۴۶ زن و ۲۵۰ نوجوان کمتر از ۱۶ سال در حال حاضر در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار