امام جمعه خرمشهر گفت: مردم ایران به ویژه مردم خوزستان باید برای کمک و امدادرسانی به مردم سیل‌زده وارد میدان شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه خرمشهر گفت: ایران اسلامی در مدت اخیر بار دیگر در معرض امتحان الهی گرفت و حدود ۲۵ استان در محاصره سیل قرار گرفتند.

وی افزود: مردم استان خوزستان نیز مانند چند استان دیگر در این هفته‌های اخیر درگیر سیل بنیان‌کن شد و همزمان با بارش باران و سریزشدن آب از بالا دست سیل گسترده‌ای در این استان صورت گرفت، به گونه‌ای که همچین سیلی در حدود ۶۰ سال گذشته اتفاق نیفتاده است.

امام جمعه خرمشهر گفت: با توجه به اینکه دبی آب افزایش پیدا کرده است، تعدادی از روستاها و مناطق به زیر آب رفته است و مردم ما در سختی و مشکل قرار گرفتند.

موسوی‌فرد افزود: همه مردم ایران به ویژه مردم خوزستان باید برای کمک و امدادرسانی به مردم سیل‌زده وارد میدان شوند و براساس روایات بهترین عمل، خدمت به مردم است و اکنون برای خدمت به مردم فرصت مهیا است.

وی گفت: با توجه به اینکه منازل مردم در برخی مناطق به زیر آب رفته است، شایسته است که مردم استان خوزستان درب منازل خود را برای پذیرایی و اسکان این مردم باز کنند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: هر کس هر چه را که در توان دارد باید برای خدمت به مردم و امدادرسانی به آنها در این وضعیت کنونی به میدان آورد.

موسوی‌فردبا اشاره به حضور طلاب، روحانیون، بسیجیان و نیروهای مردمی خرمشهر برای امدادرسانی به مردم حمیدیه، گفت: خوشبختانه حوزه علمیه و سپاه همواره در کنار یکدیگر و با هم افزایی در حال خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/ د

کمک به مردم سیل زده خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.