کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که طرح بودجه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به وزرات مالیه ارسال کرده اند.

طرح بودجه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به وزارت مالیه ارسال شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که طرح بودجه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به وزرات مالیه ارسال کرده اند.

بر اساس این طرح، برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان که قرار است در ششم ماه میزان/ مهر برگزار شود، حدود 200 میلیون دالر نیاز است.

رحیمه ظریفی، عضو کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان گفت: با حضور رئیس خزانه وزارت مالیه در کمیسیون مستقل انتخابات روز گذشته توانستیم بودجه انتخابات را به این وزارتخانه ارسال کنیم و نقشه عملیاتی انتخابات نیز امروز نهایی شد.

این عضو کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان افزود که این نهاد برنامه عملیاتی انتخابات ریاست‌جمهوری را نیز نهایی ساخته‌است و نیز دو عضو خارجی این نهاد در هفته آینده از سوی حکومت معرفی خواهند شد.

نهادهای ناظر بر روند انتخابات افغانستان، می‌گویند که کمیسیون مستقل انتخابات نخست باید برنامه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری را آماده سازد و سپس بودجه را تصویب کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.