مسئول برگزاری مسابقات هندبال کشور گفت: اردیبهشت ماه جلسه‌ای با نمایندگان باشگاه‌های برگزار می‌کنیم تا زمان آغاز مسابقات لیگ را مشخص کنیم.

کرمی: رقابت های لیگ احتمالا از شهریور آغاز شود / سپاهان و زاگرس نماینده های ایران در آسیا هستند مراد کرمی مسئول برگزاری مسابقات هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: در برخی صفحات مجازی دیدم که میزبان رقابت های جام باشگاه های هندبال آسیا مشخص شده است و کره جنوبی در این دوره قرار است این رقابت ها را برگزار کند. 

او افزود: تیم های هندبال سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام آباد که در رقابت های لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شدند جواز حضور در این رقابت ها را به نمایندگی از کشورمان کسب کرده اند. 

کرمی درباره  زمان برگزاری دوباره رقابت های لیگ برتر بیان داشت : به احتمال زیاد این رقابت ها از شهریور آغاز شود البته پیش از آن جلسه ای در اریبهشت با نماینده های باشگاه های خواهیم داشت تا برنامه ریزی لازم برای آن صورت بگیرد. 

مسئول برگزاری مسابقات در پایخ به این سوال که هم اکنون چه مسابقاتی در سطح کشور در حال برگزاری است بیان داشت : هم اکنون تنها رقابت های هندبال ساحلی اصفهان در حال برگزاری است و ما هم به استان های دیگر نامه ای زدیم که در صورت تمایل می توانند در این رقابت ها شرکت کنند. 

کرمی در پایان و در پاسخ به این سوال که ایا تغییراتی در کمیته ها رخ داده است یا خیر بیان داشت : فعلا تغییراتی نداشتیم اما باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می افتد. 


بیشتر بخوانید:

عملکرد فدراسیون هندبال در سال ۹۷

صمصامی: انتظاراتمان از پاکدل به عنوان رئیسی جوان بیشتر است/ هندبال پتانسیل بالایی دارد

کرمی: ۸۰ درصد دستمزد‌ها پرداخت شده است/ بازیکنان جوان خوبی در لیگ هندبال خودنمایی کردند


انتهای پیام/ 

اظهارات کرمی درباره رقابت های باشگاهی هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار