واکنش‌های خارجی به اقدام آمریکا ضد سپاه + فیلم

اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران واکنش‌های خارجی را به دنبال داشت.

واکنش‌های خارجی به اقدام آمریکا ضد سپاه + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، گردان‌های حزب الله عراق، سوریه و احزاب مجمع مشترک یمن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کردند.

یک منبع آگاه در پنتاگون هم از بروز تنش‌های شدید میان شورای امنیت ملی و افسران وزارت دفاع آمریکا در پی این اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده خبر داده است.


بیشتر بخوانید: حضور نمایندگان مجلس با لباس سپاه در صحن علنی + فیلم 


انتهای پیام/
 

محکومیت اقدام ترامپ علیه سپاه توسط کشورهای دیگر + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
ما همه پاسداریم پاسدار ولایت پاسدار امنیت پاسدار حریت .و هر زمان لازم باشد باز نیروهای آمریکایی را در هر کجای دنیا باشند به رقص می آوریم تا اشکشون دربیاد . ترسیدین !!!!!!!!!! نلرزید سپاه مردمی ایران کارتان ندارد . اگر در منطقه دست از پا خطا کردین یا زبون درازی کردین سپاه در نطفه خفتان می کند بنازم همتت را عزیز . نور چشم ملتهای مظلوم و آزاده سپاه هست .
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۲:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
نیروهای نظامی ایران نباید دلشان را به این اعلام همبستگی های زبانی خوش کنند بلکه باید نقشه های نظامی طراحی کنند وآماده باشند که اگر آمریکا قصد حمله به ایران را دارد در کوتاه ترین زمان وحمله برق آسا اسراعیل وکشور های مزدور ونوکر صفت خلیج فارس را تصاحب کند واز جنک افزا رهای به غنیمت گرفته آنها علیه آمریکا استفاده کنند حمله ای که جهان را غافلگیر کند در آن صورت به وفاداری این علام همبستگی کنندگان میشود اعتماد کرد وریشه سران فاسد عربی در عربستان را که منابع مسلمین را برای بقای خودشان با آمریکا شریک شده اند وهر روز مسلمانان یمن وسوریه وتا چندی پیش عراق را یا مستقیم ویا با عوامل مزدور خوشان داعش میکشتند تا اسراعیل قدرت مند تر شود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
احسنت به سپاه که با مقاومت خود دست این قمارباز را روکرد.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۲۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
درود بر سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
شکار چی
۱۸:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
افسران پنتاگون تابوت های تتروریستها ی همکارانشان را می بینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
به امريكا بگوييد از ما عصبانى باش و از اين عصبانيت بمير
Germany
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
سپاه یک نیروی کاملاً مردمیاست ایران همان ارتش بیست میلونی است آمریکا آماده باشد چوناز این به بعد با ملت ایران که همه سپاهی هستند مواجه خواهد شد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مسلح خودررا از سوریه و عراق خارج کند چون هیچ یک زنده بر نخواهند برگشت
Iran (Islamic Republic of)
Hasan
۱۲:۳۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
ما همه یک سپاهی هستیم.تا امریکا و کسانی که نمی تونند ببینند،بمیرند .سپاه خار چشم امریکا است.حضرت امام فرمودند هر موقع امریکا از جایی یا از گروهی ناراحت شد بدانید کار را درست انجام دادید و الان مشخص شد .جانم فدای سپاهیان و امام سپاهیان.ما تا اخر استاده ایم.و الان درایت حضرت اقا و مذاکرات مشخص شد حضرت اقا خیلی وقت پیش فرمودند امریکا و الان هم اروپا یها قابل اعتماد نیستند ولی کو گوش شنوا.خدا را شکر که دست چدنی کم کم پیدا شد تا بفهیم کدخدای ما کسی غیر از حضرت اقا و یارانش نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
ما همه پاسداریم امریكاه اگر جرات داری بیا جاو