بازیکن ایرانی تیم بسکتبال شانفیل لبنان به عنوان برترین بازیکن دور سوم پلی‌آف لیگ لبنان شناخته شد.

حدادی برترین بازیکن مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال لبنانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکن ایرانی تیم بسکتبال شانفیل لبنان به عنوان برترین بازیکن دور سوم پلی‌آف لیگ لبنان شناخته شد در ادامه رقابت‌های پلی‌آف یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال لبنان LBL تیم شانفیل، جمعه ۱۶ فروردین مقابل تیم اطلس به برتری ۱۰۴ بر ۸۱ رسید.

حامد حدادی موفق شد در این  دیدار ۲۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه بازی کند. او همچنین موفق شد ۸ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۵ پاس گل و ۲ بلاک شات را مقابل نام خود ثبت کند. حدادی به این ترتیب کارایی ۲۹ را به خود اختصاص داد تا چهره برتر دور سوم پلی‌آف یک چهارم پایانی لیگ لبنان لقب بگیرد.

دیگر لبازیکن برتر مارول هریس، گارد آمریکایی تیم متحد هم در دیدار سوم این تیم برابر بیروت که با شکست ۷۵ بر ۷۱ تیمش توام شد، در زمان ۳۸ دقیقه و ۲ ثانیه موفق شد ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس گل و ۵ توپ ربایی داشته باشد و او هم با کارایی ۲۹ یکی از بازیکنان برجسته دور سوم نام محسوب شود.

در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ لبنان امروز تیم متحد ۶۵ بر ۶۴ برابر بیروت به پیروزی رسید تا این دو تیم در مجموع ۲ بر ۲ مساوی شوند و تکلیف تیم چهارم نیمه نهایی و حریف هومنتمن در این مرحله در بازی پنجم این دو تیم مشخص شود.


بیشتر بخوانید:

واکنش جالب ملی پوش بسکتبال پس از پیروزی تیمش در لیگ لبنان

شماره پیراهن حدادی مشخص شد


انتهای پیام/ 

حدادی در جمع برترین های لیگ بسکتبال لبنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار