تمرینات تیم شهرداری بندرعباس برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در زمین ساحلی غدیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تمرینات تیم شهرداری بندرعباس برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در زمین ساحلی غدیر آغاز شد.
تیم شهرداری بندرعباس در هفته نخست این رقابت‌ها ۲۵ فروردین با میزبانش تیم موج سواران ساحل نوشهر دیدار می‌کند.
نماینده استان در فصل گذشته این مسابقات با کسب ۴۴ امتیاز به مقام چهارم دست یافت.
حمید رضایی پور سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: با وجود اینکه تمرینات را دیر شروع کرده ایم، اما در تلاش هستیم تا با آمادگی مناسب لیگ را شروع کنیم.
وی با اشاره به اینکه در روز‌های گذشته بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد، افزود: امیدواریم مسئولان به قول خود در خصوص پرداخت مطالبات باقی مانده در هفته‌های آینده هم عمل کنند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: با حمایت‌های مسئولان باشگاه شهرداری برخی از نواقص ورزشگاه ساحلی غدیر از جمله تعویض ماسه‌های زمین هم در حال انجام است که  این موضوع بر روی عملکرد فنی تیم تاثیر مثبتی خواهد داشت.
حمید رضایی پور افزود: امسال هم مثل فصل گذشته در همه بازی‌ها با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/ب

پرداخت ۴۰ درصد از مطالبات تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.