نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: اگر دفاع از مردم و مرزهای کشور تروریست تلقی می‌شود بنده نیز تروریست هستم.


حاجی دلیگانی: اگر دفاع از مرزها و مردم تروریست تعریف می‌شود من نیز تروریست هستم/ لاریجانی: اخطار شما وارد نیست!به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز (۲۰ فروردین ماه) طی تذکری ، اظهار کرد: اصل ۱۵۰ قانون اساسی، سپاه را مسئول دفاع از کشور و انقلاب می‌داند.

وی ادامه داد: در روز‌هایی که سپاه پاسداران مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده و لایروبی مناطق آسیب دیده است این حماقت آمریکا و ترامپ را نشان می‌دهد که این سازمان مردمی را تروریست می‌داند.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: اگر دفاع از کشور و مرز‌ها تروریست تعریف می‌شود، بنده نیز تروریست هستم، همه ملت ایران پشت سپاه هستند تا ثابت کنند ایرانی و انقلابی‌اند و نماد سپاهی بودن ما با حضور لباس آنهاست که نشان دهنده وحدت و یکپارچگی مجلس است.

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: آقای لاریجانی با توجه به اهمیت موضع ادامه دهنده دستور جلسه را تغییر داده و برای تقویت جایگاه سپاه در راستای مقابله با آمریکا جلسه را پیش ببریم.

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: البته این اخطار که خودتان را تروریست می‌دانید، وارد نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار