مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت:جشن های ویژه ماه شعبان در امامزادگان و مساجد استان زنجان برگزار می شود.

امامزادگان و مساجد زنجان میزبان جشن های ویژه شعبانحجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:در نخستین روز‌های ماه شعبان‌المعظم، در سه روز خجسته، دل‌های ما مأنوس با یاد سه بزرگوار از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است سالروز ولادت حضرت ابی‌عبدالله الحسین علیه‌السلام یادآور حماسه‌آفرینی پاسداران اسلام، میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام تجدید خاطره رشادت‌های جانبازان عزیز، و ولادت حضرت زین‌ العابدین امام سجاد علیه‌السلام یادآور دعا‌های مردان نیک خدا در فراق معبود یکتاست.

وی افزود:با فرا رسیدن ماه شعبان و جشن‌های منسوب به این ماه، اوقاف استان جشن‌های ویژه‌ای را به میزبانی مساجد وامامزادگان عظیم الشان همگام با سراسر استان برگزار می‌کند.

حجت الاسلام جنتی ادامه داد:همزمان با تولد حضرت قائم (عج) مراسم جشنی با اجرای برنامه‌های زیارت عاشورا، دعای روح بخش ندبه و سخنرانی در خصوص ویژه گی‌ها و مباحث مهدویت و آخر الزمان و مداحی و مولودی خوانی در جوار این امامزاده عظیم الشان برگزار میشود.

وی تصریح کرد: نشر معارف مهدویت در سطح بقاع متبرکه با توجه به حساسیت مباحث مهدویت و آخرالزمان با وجود مکاتب و مدعیان دروغین یکی از سیاست‌های کلان اوقاف در این امر خطیر می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

برگزاری جشن های ماه شعبان در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.