جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: توزیع اقلام امدادی و فضاسازی فرهنگی و امید بخشی به آسیب دیدگان سیل از اقدامات سپاه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ پاسدارسید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:امام حسین مظهر آزادی و فداکاری است و تمام هستی خود (اهل بیت و جان خود) را در عاشورا فدای دین و اسلام کرد.

وی ادامه داد:امام خمینی (ره) سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند و با این تصمیم، تکلیف و افق پاسداری مشخص شد.

سید موسی حسینی افزود: این لباس سبز پاسداری در دفاع مقدس و دفاع حرم اهل بیت رنگ خون به خود گرفت و همچنین در جنگ نرم هستی و توان خود را به میدان آورد و امروز هم در مردم داری و مردم یاری با گِل آغشته شد وافتخار ما است که پیرو سیره اباعبدالله هستیم

وی گفت:سپاه استان گلستان از همان روز اول در مناطق حاضر شد وبا صدور فرمان امام خامنه‌ای سپاه با تمام توان به مسئله‌ی سیل ورود پیدا کرد.
سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی گفت: یگان‌های وارد شده نظیر نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوافضا، هوانیروز، تیپ ۴۵ مهندسی، هفت سپاه استانی معین، بسیج سازندگی سپاه‌های معین، بسیجیان و گروه‌های جهادی در حال امداد رسانی در مناطق مختلف استان هستند.

وی گفت:کمک به تامین امنیت از طریق بخش‌های گشت رضویون بسیج با هماهنگی نیرو‌های انتظامی در حال اجرا است وتوزیع اقلام امدادی و فضاسازی فرهنگی و امید بخشی به آسیب دیدگان از دیگر اقدامات سپاه بوده است.

وی افزود: خدمات رسانی به ۶۵  هزار و ۳۲۸ نفر از سیل زدگان شهرستان آق قلا توسط بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه

سید موسی حسینی افزود: در سیمین شهر و گمیشان خدمات رسانی بالغ بر ۱۳  هزار نفر توسط بیمارستان نیروی دریایی سپاه انجام شد ودر حوزه‌ی مهندسی ۲۰ پل کمتر از ۶۰ ساعت در مسیر گمیشان به بندرترکمن راه اندازی شد.

وی گفت: راه اندازی پل ارتباطی گرگان به آق قلا در عرض کمتر از ۶ ساعت توسط تیپ ۴۵ مهندسی سپاه، بند انحرافی بندولی که سوپاپ اطمینان منطقه محسوب می‌شود، هدیه‌ای از سوی سپاه به مردم شریف و عزیز است.

انتهای پیام/م
 
 

اقلام امدادی و فضاسازی فرهنگی  در بین آسیب دیدگان سیل توزیع شد

برچسب ها: سپاه ، دفاع مفدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.