معاون علمی و فناوری رییس جمهور ، نمایشگاه دستاورد‌های پارک علم و فناوری استان کرمان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا زارع، مدیر موسسات پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: نمایشگاه دستاورد‌های پارک علم و فناوری با ۲۲ غرفه و با حضور ۳۳ شرکت دانش بنیان برپا شده است.

رضا زارع افزود: نمایشگاه دستاورد‌های پارک علم و فناوری استان کرمان با هدف بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از آن، تبیین دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان استان و برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برپا شده است.

وی اظظهارکرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان در استان کرمان فعالیت دارند که این استان به لحاظ تعداد شرکت‌های دانش بنیان وضع خوبی دارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور از صبح امروز  بازدید از واحد دانش بنیان ویژگان بسپار شرق به عنوان تولید کننده کامپاند‌های پلیمری و لوله‌های پلی اتیلن در شهرک صنعتی شماره دو کرمان را در برنامه داشته است.

این واحد از سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و حدود ۱۱۵ نیرو دارد و از سال ۸۶ نیز فعالیت خود را در شهرک صنعتی دو کرمان ادامه داده است.

بازدید از شرکت دانش بنیان لاوان تابلو و شرکت دانش بنیان کشت گستر بوتیا سبز کریمان نیز از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفر به کرمان بود.

سورنا ستاری در ادامه از مرکز رشد فناوری‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجتمع پارک علم و فناوری دارای شش شرکت دانش بنیان بازدید کرد.
انتهای پیام/ی

بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از واحدهای دانش بنیان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.