رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درآمد ناشی از بلیت فروشی بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر به سیل زدگان اختصاص می‌یابد و ما کنار آسیب دیگان می‌ایستیم.

تاج: درآمد‌های بلیت فروشی هفته بیست و پنجم لیگ برتر به سیل زدگان اختصاص می‌یابدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید خود از مناطق سیل زده استان خوزستان بیان کرد: برنامه ام را به شکلی تنظیم کرده بودم که امروز (دوشنبه) برای بازدید از مناطق سیل زده به خوزستان بیایم. این حس نیکوکاری و کمک به سیل زدگان که در جامعه ایجاد شده خیلی خوب است و جامعه فوتبال نباید در این زمینه از جامعه عقب بماند.

او ادامه داد: سازمان لیگ با احداث موکبی در میدان شیخ بهایی تهران مشغول جمع آوری کمک‌های مردمی است. از طرفی باشگاه‌ها تمام درآمد‌های ناشی از بلیت فروشی بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر را به سیل زدگان می‌دهند که این مبلغ صد‌ها میلیون تومان می‌شود. تمام تیم‌های میزبان هم ستادی را برای کمک به سیل زدگان در ورزشگاه راه می‌اندازند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کانون هواداران باشگاه پرسپولیس هم با همیاری کانون هواداران تیم ملی این ستاد را پیش از بازی با سایپا در ورزشگاه آزادی تشکیل می‌دهد تا هواداران تیم‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این ستاد امدادرسانی تحویل بدهند. خودمان هم طبق مذاکراتی که با AFC انجام داده ایم قرار است کمکی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سیل زدگان تحویل بگیریم.

انتهای پیام/

کمک‌ فوتبالی‌های به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار