برخورد تند استاندار خوزستان با یکی از سیل‌زدگان واکنش انتقادی علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت را به دنبال داشت.

واکنش دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به برخورد تند استاندار خوزستان با مرد سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به برخورد تند غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با یکی از اهالی قوم عرب خوزستان، در حساب کاربریش در توییتر پستی انتقادی را به اشتراک گذاشت.

او در این توییت با اعلام اینکه هرقدر هم خسته باشیم، حق نداریم مرد مظلوم و آسیب دیده را از خود برانیم نوشت:

" هر قدر هم که خسته باشیم از مدیریت مردافکن و فرسایشی ابَربحران سیل خوزستان، هرقدر هم که گلایه و اعتراض شهروند گرفتار ایرانی را قیاسی نادرست با بزرگترین دستاوردهای منطقه‌ای ایران بدانیم، باز هم مسئول نظام که خادم مردم است، حق ندارد این چنین مردخوزیِ مظلوم و آسیب دیده را از خود براند. "

واکنش دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به برخورد تند استاندار خوزستان با مرد سیل زده

گفتنی است؛ امروز ویدئویی از برخورد تند غلامرضا شریعت استاندار خوزستان با یکی از سیل‌زدگان در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم پیرمرد با لهجه عربی، می‌گوید که آیا فقط به عرب سوریه می‌رسید؟ با این جمله، ناگهان غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان خشمگین می‌شود و با تندی خطاب به این مرد می‌گوید: «حرف بی‌ربط نزن...آدم مخالف نظامِ بی‌تربیت» و سپس با پشت دست اشاره می‌کند و می‌گوید برو بیرون!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
دست استاندار اینبار درد نکنه به نظر می رسید آدم کسی بود اومده بود برای ایجاد تنش و تشنج ..فرق است بین آسیب دیده و مظلوم با یک مزدور وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۷:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
کاملا موافقم
باید فرق گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
دولت بجای اینکه دنبال خدمت باشد دنیال امارو ارقام است که به دردمردم نمی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ادم
۰۸:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
بله متاسفانه سیستم کشور ما این است
آخرین اخبار