ماتئو سلوینی، معاون نخست‌وزیر ایتالیا و رئیس حزب لگا نورد برای انتخابات پیشروی پارلمان اروپا اتحادی از چهار حزب راست اروپایی تشکیل داد.

معاون نخست‌وزیر ایتالیا برای انتخابات پارلمان اروپا اتحادی از چهار حزب راستگرا تشکیل دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ماتئو سلوینی، معاون نخست‌وزیر ایتالیا و رئیس حزب لگا نورد، امروز (دوشنبه) برای انتخابات آتی پارلمان اروپا که قرار است در ماه مه برگزار شود اتحادی از چهار حزب راست اروپایی تشکیل داد.

ماتئو سلوینی در یک گردهمایی با نام «به سوی یک احساس مشترک در اروپا» در میلان اعلام کرد: «ما در حال ایجاد یک جامعه، یک خانواده هستیم. من بر روی پروژه اروپای جدید کار می‌کنم». او در ادامه افزود در حالی که بسیاری از شهروندان اروپایی از اتحادیه اروپا ناراضی هستند، این اتحاد برای متمرکز شدن بر «کار، خانواده، امنیت و آینده جوانان» فعالیت خواهد کرد.

معاون نخست‌وزیر ایتالیا افزود: «این اتحادی است که در آینده این گونه به نظر خواهد رسید. از امروز آغاز خواهیم کرد و از امروز خانواده ما بزرگ خواهد شد».

پارلمان اروپا به‌طور مشترک با شورای اتحادیه اروپایی به قانون‌گذاری و اتخاذ تصمیمات در اتحادیه اروپا می‌پردازد. پارلمان اروپا بر کمیسیون اروپا نظارت می‌کند تا جایی که رئیس و اعضاء کمیسیون موظف به اخذ رأی اعتماد از پارلمان هستند و پارلمان می‌تواند آنان را به‌صورت دسته‌جمعی استیضاح کند. پارلمان به همراه شورای اتحادیه اروپا مسئولیت تصمیم‌گیری در مورد بودجه این اتحادیه و نظارت بر مصرف آن را دارد. اعضای پارلمان هر پنج سال یک‌بار توسط آراء عمومی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار