مدیرکل بنادر ودریانوردی استان مازندران گفت: بازرسان ویژه دریایی این اداره کل بطور روزانه طرح ایمنی گردشگران دریایی نوروزی استان را با موفقیت انجام دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد تقی انزان پور مدیرکل بنادر ودریانوردی مازندران گفت: بازرسان ویژه دریایی این اداره کل روزانه در قالب  طرح پایش و کنترل ایمنی دریایی قایق‌ها و شناور‌ها گشت‌های کنترلی ایستگاه‌های گردشگری را انجام دادند.
 
وی افزود: در این مدت بازرسان هزار  و ۲۰۰ نفر ساعت بازرسی از  ۵۵ ایستگاه ساحلی رامسر تا فرح آباد ساری  که حدود ۳۰۰ کیلومتر  بود را  کنترل کردند.

وی افزود: کارشناسان دریایی در بازرسی‌های روزانه ضمن دادن تذکرات لازم درخصوص موارد ناایمن و آگاهی رسانی به فرماندهان دریابانی حاضر در منطقه، از آمد وشد قایق‌ها و تجهیزات ناایمن جلوگیری کردند تا ایمنی گردشگران  فراهم شود.

انزان پور گفت: در این مدت با بهره گیری از شناور ناجی۶ حدود ۳۵۰ مایل دریایی گشت دریایی انجام شده که علاوه بر آمادگی لازم برای اجرای عملیات جستجو و نجات، هشدار‌های لازم به قایقرانان در صورت مشاهده هرگونه تخلف دریایی و رعایت نشدن نکات ایمنی داده شد.

 ۲۳۰ هزار نفر در طرح ساماندهی سفر‌های نوروزی از قایق‌ها و تجهیزات گردشگری دریایی در سواحل تحت نظارت این اداره کل بهره مند شدند.
 
انتهای پیام/س
 

پایش و کنترل ایمنی دریایی قایق‌ها و شناور‌ها مازندران در نوروز امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.