هاشمی گفت: کانون‌های بسیج اساتید از ساعات اولیه وقوع سیل در کشور، در قالب گروه‌های جهادی در کنار سیل‌زدگان حضور فعال داشتند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های گلستان، مازندران و لرستان، کانون‌های بسیج اساتید و اساتید بسیجی استان‌های سیل زده در قالب گروه‌های جهادی در کنار آسیب دیدگان و سیل زدگان حضور فعال داشتند.

وی هاشمی اظهار کرد: کانون‌های استادی بسیج در واحد‌های دانشگاهی، گروه‌های جهادی تخصصی را سازماندهی کردند و آماده حضور در مناطق سیل زده هستند.

وی در ادامه افزود: تمامی مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی نسبت به اعزام گروه‌های جهادی اقدام کنند تا رسالت محوله به نحو احسن انجام پذیرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر تعدادی از گروه‌های جهادی اساتید بسیجی در مناطق سیل زده حضور دارند و خدمات ارائه می‌کنند و امیدوارم در چند روز آینده گروه جهادی بیشتری از اساتید بسیجی واحد‌ها به مناطق اعزام خواهند شد.

هاشمی ادامه داد: یکی از رویکرد‌های مدیریت جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی حضور انقلابی و جهادی در بحران سیل بود که با اقدام به موقع به رسالت خود عمل کرده و در حال خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/

امدادرسانی اساتید بسیجی دانشگاه آزاد به مردم سیل‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار