مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: ۱۶۰ هزار بوته گل شامل درخت و درختچه در آستانه نوروز ۹۸ در سطح شهر کاشته شد.

ابراهیم زاده،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: به منظور تکمیل و توسعه کاشت نهال و گلکاری، شهرداری بیرجند در پایان سال ۹۷ به تزئین و زیبا سازی میادین و فضا‌های سبز شهری با کاشت گل‌های زینتی، درخت و درختچه پرداخت.


وی افزود: در راستای ایجاد محیطی جذاب و با نشاط جهت استفاده شهروندان، یک سفره هفت سین و ۸ المان نوروزی نیز نصب شد و همچنین فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه درختکاری، هرس و گل کاری در پارکها، بلوار‌ها و میادین سطح شهر توسط سازمان انجام گرفت.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به کاشت ۶ هزار اصله درخت و درختچه ادامه داد: در آستانه سال جدید و برای ایجاد محیطی جذاب و بانشاط جهت استفاده شهروندان و میهمانان نوروزی، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه درختکاری، گلکاری پارک‌ها، بلوار‌ها و میادین سطح شهر بیرجند توسط شهرداری انجام شده است.


ابراهیم زاده از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه نوروز به نصب ۱۵ عدد ریسه نوری و تعداد ۱۶۰ عدد پرچم رنگی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: رنگ آمیزی مبلمان و وسایل بازی در پارک‌های ثامن، آزادی، توحید، وحدت، آزادگان و صیاد شیرازی نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز انجام شده است.


وی از اسکان مسافران نوروزی در پارک‌های سطح شهر بیرجند خبر داد و به برپایی تعداد ۲۰۰ چادر اسکان تا دهم فروردین ماه در پارک‌های آزادی، ثامن و توحید این شهر اشاره کرد.


لازم به ذکر است گلکاری‌های ویژه نوروز در میادین، بلوار‌ها و برخی پارک‌های سطح شهر از ۲۰ اسفند ماه آغاز شد.
انتهای پیام/ب


گلکاری عیدانه در خراسان جنوبی

برچسب ها: نوروز 98 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار