خجسته پور گفت: نامگذاری صرفا برای نصب بنر نیست ، بلکه تلنگری است بر مسئولان که سرلوحه ی کار خود را تحقق شعار سال نماییم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود گفت:  سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید نام گرفته است و رهبر عزیز مان در اولین لحظات سال نو بر این نکته تاکید نمودند و قطعا تاکید ایشان بر مقولات مرتبط با مسائل اقتصادی نشان از آن دارد که حوزه اقتصادی و معیشتی می تواند مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته و بعضا برای مردم ایجاد نارضایتی نماید.

وی افزود:اگر تولید ، رونق پیدا کند بحث اشتغال و معیشت مردم حل خواهد شد زیرا نامگذاری صرفا برای نصب بنر نیست ، بلکه تلنگری است بر مسئولان که سرلوحه ی کار خود را تحقق شعار سال نماییم.

خجسته پور با بیان اینکه تلاش در ذیل عنوان سال موجب شکوفایی در همه ی ابعاد است و این مهم نیازمند یک اقدام جهادی است تصریح کرد: مدیر جهادی در حوزه مدیریت و اقتصاد همواره باید عالم ، عاقل و عاشق باشد.

وی گفت: اقدامات کارشناسی نشده موجب خسارت و زیان به مردم است و لذا می بایست در سایه سار علم و خرد به انجام رسد و در مدیریت جهادی ، بهره گرفتن از عشق خدمت موجب می شود تا روز و شب نشناسیم و عاشقانه برای این مردم تلاش نماییم.

خجسته پور به افزایش بازدید گردشگران در استان هم اشاره کرد و ادامه داد: خوشحالم که بر اساس گزارش های دریافت شده در سال جاری هم شاهد افزایش گردشگران و هم ماندگاری آنان در استان سمنان شده ایم و این نشان از آن دارد که تبلیغات و معرفی های انجام شده در مورد استان موثر بوده است.

خجسته پور گفت: باید تلاش کنیم تا هر ساله با افزایش ظرفیت های هتلینگ و اماکن استراحتگاهی رسمی موجب رونق تولید در این بخش نیز باشیم  .

کاهش صدمات فوتی و جرحی در جاده های استان سمنان

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: کاهش صدمات فوتی و جرحی ، علی رغم افزایش مسافرت ها از نکات بارز و ارزشمند اقدامات مسئولان در نوروز ۹۸ است و اختصاص هزینه های تشویق عوامل موثر در خدمات سفر و نیز هزینه های اولین سفر عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شاهرود به سیل زدگان استانهای کشور موجی قدردانی و تشکر است.

خجسته پور تصریح کرد: اگر حضور به موقع و در صحنه مدیران و اقدامات جهادی و خالصانه ی مسئولان محترم نبود شاید شاهد وقوع یک حادثه ی بسیار ناگوار در سطح استان بودیم که به لطف تلاش همه ی این عزیزان و مساعدت بی نظیر مردم موجب رفع خطر از استان گردید.

از مردم شریف استان درخواست می کنیم که بیشتر و بهتر به یاری سیل زدگان و هم وطنان عزیزمان آمده و در زدودن رنگ غم و اندوه از چهره ی این عزیزان تلاش نمایند.‌

وی ادامه داد: بنا به دستور وزیر کشور ، موکب های اربعین به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد و در مسیر تعریف شده ای به ارائه ی خدمات خواهند پرداخت.‌

معاون سیاسی استاندار سمنان تاکید کرد: دهیاران محترم استان حتما بدنبال بیمه نمودن تک تک عزیزان روستایی باشند که در صورت بروز خسارت بتوانیم جبران کننده ی بخشی از زیان های وارده باشیم.‌

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.