سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی هشدار‌های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش‌های رگباری، ۱۲۰ دستگاه تجهیزات رفع آبگرفتگی و ۱۰۰۰ نیروی خدمات شهری در حال آماده‌باش هستند.

آماده‌باش ۱۲۰ دستگاه تجهیزات رفع آبگرفتگی /اکران هشدار سیلاب در ۶۵ نمایشگر سطح شهربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به این هشدار‌ها ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری از جمله تانکر‌ها و پمپ‌های مکش در محل‌هایی که از قبل شناسایی شده، مستقر شده‌اند تا در صورت آبگرفتگی اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهند.
 
وی گفت: در کنار ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز، ۱۰۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری نیز در حال آماده‌باش کامل هستند که در صورت نیاز قابلیت افزایش دارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: هماهنگی‌های لازم نیز با هلال احمر، شرکت برق و سایر دستگاه‌های مرتبط با بحران برای مقابله با اتفاقات احتمالی انجام شده است.



اکران هشدار سیلاب در ۶۵ نمایشگر سطح شهر

 
امیر عزیزی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد نیز گفت: هشدار‌های مرتبط از طریق ۶۵ نمایشگر سطح شهر به صورت متناوب در حال اکران می‌باشد.

عزیزی افزود: با توجه به هشدار‌های صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی و وقوع بارش‌های بهاری طی امروز و فردا نوزدهم و بیستم فروردین ماه، تعداد ۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی با ظرفیت ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد از ظهر امروز آماده‌باش خواهند بود.

وی در ادامه افزود: همچنین ۱۰ پمپ مکش قوی نیز آماده به کار است که در صورت نیاز و اعلام، اعزام خواهد شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ضرورت دارد شهروندان نسبت به هشدار‌های صادر شده دقت نظر لازم را داشته باشند و با رصد وضعیت جوی با خادمان خود همکاری کنند.

انتهای خبر//ح. ص

 

برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.