هافبک سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد احمدزاده، هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری با عقد قراردادی یک ساله به تیم شلاسک وروتسلاو لهستان پیوست این روزها قصد بازگشت به فوتبال کشورمان را دارد.

طبق اعلام سایت gazetawroclawska لهستان ، احمدزاده در گفتگویی که با  ویتژلاو لاویکا، سرمربی شلاسک داشته او را از تصمیم خود برای بازگشت به فوتبال ایران در پایان فصل جاری لیگ لهستان با خبر کرده است.

فرشاد ابتدای حضورش در جمع نظامی ها(لقب تیم شلاسک وروتسلاو) بسیار موفق بود و خیلی زود جایگاهش را  در ترکیب این تیم پیدا کرد اما در ادامه وضعیت برای او بد شد و با توجه به نمایش های ضعیفی که در ترکیب داشت به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد که در برخی بازی ها دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می رود.

شاهزاده ایرانی(لقبی که لهستانی ها برای احمدزاده) در نظر گرفته اند با وجود احساس خوبی که نسبت به لهستان دارد و این موضوع را بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده است اما از شرایش در تیم شلاسک وروتسلاو راضی نیست چراکه او در تیم محبوب پرسپولیس ایران به عنوان یک ستاره واقعی محسوب می شده است و به همین دلیل قصد دارد با ترک لیگ لهستان فصل آینده در ایران بازی کند.

فرشاد پیش از بازی امروز(دوشنبه)  تیمش با ویسلا پلوک این موضوع را به ویتژلاو لاویکا اطلاع داده است. قرارداد او با شلاسک وروسلاو یک ساله و با امکان تمدید یک ساله است اما در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

با این وجود بحث بازگشت احمدزاده به ایران تاکنون قطعی نشده است چراکه او امروز در فهرست تیمش برای بازی با ویسلا پلوک قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:

تقاضای لهستانی‌ها از وینگر مغضوب پرسپولیس

پیروزی اشلانسک با حضور ۲۱ دقیقه‌ای احمدزاده

کنترل توپ نیماری فرشاد احمدزاده در لیگ لهستان +فیلم


انتهای پیام/

بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار