نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: وزرا اعلام کردند که به خوزستان رفته‌اند لذا به جلسه روز گذشته نیامدند، اما آن‌ها نرفته‌اند.

حاجی دلیگانی: وزرا بر سر ملت و مجلس کلاه گذاشته‌اند/ مطهری: دولت باید توضیح دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه طی تذکری در صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه) خطاب به مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی ادامه جلسه را بر عهده داشت، گفت: اگر قرار بود جلسه دیروز بر اساس بند ۲۰ آیین نامه داخلی اداره شود باید این نشست برگزار می‌شد و اگر قرار بود بر اساس ماده ۸ اداره شود باید مسئولان دولتی به این جلسه می‌آمدند که نیامدند.

وی تأکید کرد: چرا هیأت رئیسه مجلس اجازه می‌دهد دولت کلاه بر سر مجلس بگذارد، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور طی نامه‌ای اعلام کرد که وزرای نیرو، کشور و راه در مناطق سیل زده هستند لذا به جلسه روز گذشته نمی‌آیند، اما اکنون کاشف به عمل آمده که آن‌ها به سفر نرفته و همینجا حضور داشته‌اند.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: این کلاه گذاشتن سر مجلس است و یعنی کلاه گذاشتن بر سر ملت و بازی کردن با آنها، مردم در مناطق سیل زده دچار مشکل هستند و مسئولیت اول در مجلس بر عهده هیأت رئیسه است.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: آیا رئیس جمهور یا وزرا نمی‌توانستند برای ۳ ساعت در مجلس حضور پیدا کنند یا اینکه باید بروند چند روز در قشم تعطیلات خود را بگذرانند! این نوع رفتار آغاز یک روند جدید با مجلس است و شما نباید اجازه دهید این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: به داد زاینده‌رود برسید، با وجود آن که هزار و ۹۷۵ میلی‌متر باران در مناطق مشترک باریده، اما آب به سمت زاینده‌رود نیامده است، چرا نگذاشته‌اند آب به سمت سد‌ها بیاید؟ اگر اجازه داده بودند بهشت‌آباد اجرایی شود اکنون سیل به سمت خوزستان و لرستان نمی‌رفت.
مطهری در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: سخنان شما تذکر نبود و تعبیر کلاه گذاشتن بر سر مجلس خوب نیست و دولت باید ابتدا توضیح دهد.
وی اظهار کرد: با توجه به اطلاعات رسیده وزرا به خوزستان نرفته‌اند در صورتی که اعلام شد دلیل نیامدنشان به جلسه روز گذشته رفتن به خوزستان بوده است و اکنون تردید ایجاد شده است.

نایب رئیس دوم مجلس اظهار کرد: دولت باید ابتدا توضیح دهد تا تصمیم مقتضی اتخاذ شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
ملت اگر عاقل باشند سخنان رهبر فرزانه انقلاب را آویزه گوش خود می کنند که با بصیرت و شناخت و تحقیق رای بدهید که این مضمون اشاره به سخن امام معصوم(ع) است که فرمودند: هر چه بر سر امت اسلام بیاید با انتخاب خودشان است که رقم می خورد
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
باش فردا میاد توضیح میدهند اگر مجلس دولت استیضاح کرده بود الان با چنین بی مهری روبرو نمیشدید این همه مردم مشکلات اقتصادی دارند دولت و مجلس چه کرده مردم زیر فشاره تورم و گرانی دارند له می شوند چه کرده اید هر روز یک مشکل دارد کشور مانند گوشت مرغ شکر ماشین دلار لاستیک برای برطرف کردن آن چه کردید
آخرین اخبار