دومین سری کمک‌های جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی به منظور یاری سیل زدگان به لرستان ارسال شد.

ارسال دومین کاروان کمک‌های جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی به مناطق سل زده لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی اعلام کرد: حسب دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر کمک رسانی به استان‌های سیل زده، دومین سری کمک‌های جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی به لرستان ارسال شد.

این محموله شامل برنج، حبوبات، نان، انواع کنسرجات، لوازم بهداشتی و شوینده، پتو، مواد خوراکی فاسد نشدنی، پوشاک گرم، آب معدنی شیر خشک، ماکارونی و .. است که طی هماهنکی عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با همتای خود در لرستان به این استان ارسال شد.

جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: با توجه به استقبال مردم استان مرکزی سومین محموله کمک‌های مردمی توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیات‌های ورزشی و سمن‌ها در حال جمع آوری است تا به مناطق سیل زده ارسال شود.

اولین کاروان جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی هم در ایام نوروز شامل کمک‌های امدادی و بهداشتی شامل وسایل گرمایشی، تغذیه، جیره خشک، اقلام بهداشتی، آب معدنی، زیر انداز و چادر امدادی با ۷ خودروی افرویدی به منظور امداد رسانی به مناطق صعب العبور به شهر‌های سیل زده استان لرستان اعزام شد.

انتهای پیام / ج

ارسال دومین سری کمک‌های جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی به لرستان

برچسب ها: سیل ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.