دادگاهی نظامی در سرزمین‌های اشغالی یک فلسطینی را به اتهام قتل یک نظامی صهیونیست با پرتاب سنگ به ناحیه سر در کرانه باختری در سال گذشته مجرم شناخت.

مجرم شناخته شدن یک فلسطینی به اتهام قتل یک نظامی صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاهی نظامی در فلسطین اشغالی روز یکشنبه یک فلسطینی را به اتهام قتل یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری در سال گذشته مجرم شناخت.

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد دادگاه نظامی در یهودا (کرانه باختری) تروریست اسلام یوسف ابوحمید را به اتهام قتل سرباز رونن لوبارسکی مجرم شناخت.

لوبارسکی، عضو نیرو‌های ویژه اسرائیل، در جریان عملیاتی در کرانه باختری در بیست و چهارم ماه مه سال ۲۰۱۸ از ناحیه سر مورد اصابت سنگ قرار گرفت. این گروهبان ۲۰ ساله اسرائیلی دو روز بعد بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

منابع فلسطینی اعلام کردند سنگ در جریان عملیات دستگیری فلسطینی‌ها در اردوگاه آوارگان العمری نزدیک رام الله پرتاب شده بود. این اردوگاه، که حدود ۱۵ هزار فلسطینی را در خود جای داده، اغلب صحنه درگیری بین نیرو‌های اسرائیلی و فلسطینی هاست.

حکم محکومیت فلسطینی که روز یکشنبه مجرم شناخته شد، هنوز اعلام نشده است. ارتش اسرائیل پیشتر پانزدهم ماه دسامبر خانه خانواده ابوحمید را در رام الله تخریب کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار