مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: کلیه مدارس شهر‌هایی که در معرض سیل هستند و تا روز دوشنبه ۱۹ فروردین تعطیل اعلام شده بودند تا آخر هفته تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس شهر‌های در معرض سیل تا پایان هفتهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،محمد تقی زاده مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان دقایقی پیش  اظهار کرد: کلیه مدارس شهر‌هایی که در معرض سیل هستند و تا روز دوشنبه ۱۹ فروردین تعطیل اعلام شده بودند تا آخر هفته تعطیل هستند و فعالیت این مدارس از هفته آینده روز شنبه ۲۴ فروردین آغاز خواهد شد.

وی افزود: در هفته‌های آینده کلاس‌های جبرانی برای این دانش‌آموزان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم که از برنامه درسی عقب نیفتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان عنوان کرد: درصورتی‌که دانش‌آموزان به دلیل یک هفته عقب‌افتادگی فرصت جبران نداشتند امتحانات این شهر‌ها با یک هفته تأخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کلیه مدارس اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شعیبیه‌شوشتر، روستا‌های زاویه دزفول، شهرک بهروزی دزفول، بخش دارخوین، روستا‌های غرب کارون‌خرمشهر در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ۱۷ لغایت ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ تعطیل اعلام شده بود.

شروع فعالیت دانشگاه‌های استان با یک هفته تأخیر از ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ است.

 

انتهای پیام/ت

تعطیلی مراکز آموزشی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.