تیم واتفورد با برتری مقابل ولورهمپتون در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس، رقیب منچسترسیتی در بازی نهایی این جام شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، تیم های واتفورد و ولورهمپتون در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، به مصاف هم رفتند که واتفورد با کامبکی رویایی، با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد و به فینال رسید.

در این مسابقه ابتدا گرگ‌ها دو گل توسط دوهرتی دقیقه ۳۶ و رائول خیمنز دقیقه ۶۲ به ثمر رساندند و از حریف پیش افتادند. در دقیقه ۷۹ جرارد دلوفئو یکی از گل‌ها را برای واتفورد جبران کرد و در حالی که وولز ثانیه‌هایی بیشترر با صعود به فینال فاصله نداشت، تیم واتفورد در دقیقه ۹۴ صاحب ضربه پنالتی شد و تروی دینی با گل کردن ضربه پنالتی، حساب کار را دو بر دو و بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. در وقت‌های اضافه و در دقیقه ۱۰۴ باز هم جرارد دلوفئو بازیکن سابق بارسلونا و میلان گلزنی کرد و بازی را سه بر دو به سود واتفورد کرد.

در نهایت این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان خاوی گارسیا بازی دو بر صفر باخته را سه بر دو ببرد و حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شود. سیتی شب گذشته با عبور از برایتون به فینال رسیده بود.

واتفورد برای دومین بار در تاریخ خود راهی فینال FA Cup شد.


بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی ۱ - برایتون ۰/ صعود شاگردان پپ به فینال با شکست یاران جهانبخش

پیروزی پر گل چلسی مقابل یاران جهانبخش/بازگشت سیتی به صدر و جشن تاتنهام در افتتاحیه ورزشگاه جدید

بی تفاوتی سرمربی آبی پوشان نسبت به آینده تیم لیگ برتری


انتهای پیام/

پیروزی واتفورد مقابل ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار