سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: مردم بردسکن ۲۷ میلیون تومان به سیل زدگان کشور اهداء کرده اند.

کمک ۲۷ میلیون تومانی مردم بردسکن به سیل زدگان کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن در جلسه هماهنگی جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری، مردم نوع دوست شهرستان بردسکن تاکنون ۲۷ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق پایگاه‌های جمع آوری کمیته امداد، هلال احمر و پایگاه‌های مقاومت بسیج اهداء کرده اند.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از اعضای شورای مدیریت بحران و ستاد خدمات سفر، با همگرایی و همدلی که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود داشت در سیل اخیر شهرستان بردسکن هیچ تلفات جانی نداشت و با میانگینی که توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی انجام شد ۲۷ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف شهرستان وارد شد.

 قاسم پور به افزایش ۱۲ درصدی مسافران نوروزی از این شهرستان اشاره کرد و گفت: با پای کار بودن اعضای کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی به وجود نیامد و با ارزیابی‌های انجام شده استانداری، بردسکن یکی از شهرستان برتر در حوزه خدمات سفر شناخته شده است.

سرپرست فرمانداری بردسکن اظهار داشت: خوشبختانه مردم بردسکن در همه حوزه‌ها مشارکت می‌کنند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم فقط باید در قالب دستگاه‌های متولی از جمله هلال احمر، کمیته امداد، سپاه و عتبات عالیات جمع آوری شود.

وی تصریح کرد:دراین جلسه مقرر شد کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن با کمک رابطین زکات در هر روستا یک صندوق کمک جمع آوری به سیل زدگان فعال کند و هلال احمر نیز نسبت به افزایش پایگاه‌های جمع آوری خود برای سیل زدگان کشور در سطح مراکز بخش‌های انابد، شهرآباد و شهر بردسکن اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بردسکن با کمک اداره تعاون روستایی و امور عشایر نیز نسبت به تامین ۱۰۰ کیسه آرد برای پخت نان به مردم سیل زده کشور اقدام کند.

انتهای پیام // ز.م
 

کمک رسانی و مشارکت مردم بردسکن به سیل زدگان کشور

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.