پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم حرفه‌ای است و پتانسیل پیروزی مقابل تیم الاهلی را دارد.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی پیش روی تیم پرسپولیس ایران مقابل الاهلی عربستان گفت: در سطح لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس بازی سختی با الاهلی عربستان دارد، اما پرسپولیس تیم حرفه‌ای است و پتانسیل پیروزی مقابل تیم الاهلی را دارد. مطمئنا اگر پرسپولیس همیشگی باشد، با تمرکز بالا می‌تواند الاهلی را از پیش روی بردارد. علاوه بر این باید توجه داشت پرسپولیس برنده دربی پایتخت بوده و از این بابت بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند.

پنجعلی در مورد پیش بینی اش از بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان گفت: فکر می‌کنم این بازی با نتیجه تساوی (۱-۱) به اتمام می‌رسد و علی علیپور تک گل پرسپولیس را به ثمر می‌رساند.

او همچنین در ارتباط با "عمر السوما" ستاره تیم الاهلی عربستان افزود: او بسیار بازیکن خوب و حرفه‌ای است، اما بچه‌های ما بازی را می‌بنند و اجازه فرصت سازی را به او نخواهند داد. بیرانوند بی شک بهترین دروازه‌بان آسیا است و در مقابل او عملکرد خوبی نشان خواهد داد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: در صورت باخت مقابل الاهلی امید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از بین نمی‌رود بلکه کمرنگ‌تر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا

سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها قید پاداش فیفا برای مطالبات برانکو را زدند

هیرویوکی داور دیدار پرسپولیس _ الاهلی عربستان شد


انتهای پیام/

مصاحبه با محمد پنجعلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار