نماینده شوش گفت: به علت نبود کمپ و محل اسکان برخی ساکنین منازل خود را تخلیه نکردند.

عدم امکانات اولیه مشکل اصلی سیل زدگان/ خطر سیل در استان خوزستان همچنان باقی استسید راضی نوری نماینده مردم شوش در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت نامطلوب مناطق سیل زده استان خوزستان، گفت: مردم این مناطق در شرایط بدی به سر می‌برند و کمبود آب خوراکی، غذا، چادر، کانکس و قایق بسیار آزار دهنده است.

وی افزود: در منطقه شوش حدود ۳۸ روستا تخلیه شده و ۳۲ روستا در محاصره آب است، در این منطقه، روستایی با حدود ۵۰۰۰ نفر جمعیت به زیر آب رفته است، متاسفانه مردم این مناطق آواره شده و زندگی خود را از دست داده اند.

نماینده مردم شوش با اشاره به تخریب زیرساخت‌ها و تاسیسات منطقه تصریح کرد: ۲ کیلومتر از جاده شوش_اهواز به زیر آب رفته و تردد در این مسیر با سختی صورت می‌گیرد، پل شهید ناجیان قطع شده و پل ارتباطی شرق به غرب رود کرخه در بستان بر اثر فشار زیاد آب در حال تخریب است، متاسفانه تمام زمین‌های زراعی منطقه از بین رفته است.

نوری گفت: به علت نبود کمپ و محل اسکان برخی ساکنین منازل خود را تخلیه نکردند، در بعضی مناطق حتی یک مرکز درمانی نیز وجود ندارد و این مشکلات مردم را افزایش می‌دهد.

وی در پایان تصریح کرد: همچون دوران دفاع مقدس که مردم ایران به کمک اهالی خوزستان آمدند، در شرایط کنونی نیز نیازمند همراهی هموطنان عزیزمان هستیم تا با یاری یکدیگر از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار