طبق اعلام رسانه ویتنامی، قرعه کشی نهایی فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، ماه اکتبر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که با هدایت زلاتکو کرانچار موفق شد به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن صعود کند، درصدد است تا در این مسابقات به جمع ۳ تیم برتر راه یابد و طلسم ۴۳ سال صعود نکردن به این رقابت‌ها را بشکند.

یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) در مرحله نخست با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق همگروه بودند که با کسب ۷ امتیاز همراه با عراق به مرحله نهایی صعود کردند و در دی ماه ۱۳۹۸ باید در تایلند با حریفان رقابت کنند.

رسانه ویتنامی ویتنام پلاس با انتشار گزارشی درباره تیم‌های صعود کننده نوشت و اعلام کرد، قرعه کشی نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در ماه اکتبر (مهر) برگزار می‌شود که تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت.

تیم‌های قطر، بحرین، عراق، امارات، اردن، ازبکستان، کره شمالی، کره جنوبی، ژاپن، چین و ویتنام به عنوان تیم‌های صدرنشین گروه‌ها به مرحله نهایی راه یافتند و تایلند به عنوان میزبان در این مسابقات حضور دارد و تیم‌های استرالیا، ایران، سوریه و عربستان به عنوان چهار تیم برتر دوم جواز حضور در رقابت‌ها را کسب کرده‌اند.

گفتنی است، شاگردان کرانچار در قرعه کشی در سید ۴ قرار دارند و با حریفان سختی رو در رو خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

تاج: وزیر ورزش تاکید دارد از تیم ملی امید حمایت کامل شود

استیلی: صعود تیم امید را به خانواده سیل زدگان تقدیم می کنیم

تیم ملی فوتبال امید ایران صفر - عراق صفر / توقف شاگردان کرانچار در شب بارانی آزادی

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - یمن صفر/ برتری قاطع شاگردان کرانچار در آزادی


انتهای پیام/

شاگردان کرانچار آماده صعود به مرحله نهایی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار