عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرار است مربی در سطح تیم ملی و فوتبال‌دوستان ایرانی انتخاب کنیم.

محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مسئول انتخاب سرمربی تیم ملی است و پس از آن که سفر مالزی که بازگشت، می‌تواند توضیحات بیشتری در این‌باره بدهد. در حال حاضر خبر جدیدی درباره سرمربی تیم ملی ندارم و باید از رئیس فدراسیون سوال کنید.

او افزود: در جریان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نیستم، اما هر روز یک نام جدید مطرح می‌شود که درست نیست. تاج در جلسه هیئت رئیسه صحبت‌هایی درباره سرمربی آینده تیم ملی کرده که قرار است مربی در سطح تیم ملی و فوتبال‌دوستان بیاوریم تا بتواند انتظارات را برآورد کند و به زودی نیز معرفی خواهد شد، اما بیشتر از این در جریان جزئیات نیستم.

اسلامیان ادامه داد: تیم ملی در رده بندی فیفا در رده ۲۱ قرار دارد و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا مربی‌ای در سطح جهانی برای تیم بیاوریم. برانکو ایوانکوویچ هم با پرسپولیس قرارداد دارد و بعید می‌دانم سرمربی تیم ملی شود.

گفتنی است، طبق شنیده‌ها نام سرمربی تیم ملی تا پایان فروردین ماه اعلام خواهد شد و شانس رنار از گزینه‌های دیگر بیشتر است. البته در ساعات گذشته از مارک ویلموتس بلژیکی هم به عنوان یکی از گزینه‌ها تیم ملی نام برده شد که هنوز هیچ مسئولی آن را تایید نکرده است.


بیشتر بخوانید:

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال: رنار و بلان را نمی‌شناسم! / قرارداد سرمربی تیم ملی را رسانه‌ای می‌کنیم

کلانی: تا ۱۰ روز دیگر جانشین کی روش را انتخاب می‌کنیم/ روی تمام تبصره‌های قرارداد مربی جدید تیم ملی نظارت می‌کنم

اسلامیان: نام برانکو و نکونام برای سرمربیگری تیم ملی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح نشده است

زمان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی روش مشخص شد 


انتهای پیام/

اظهارات اسلامیان درباره سرمربی آینده تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار