نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ شخصی در معابر رسمی مرزی زخمی و یا کشته نشده است.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی یک استان مرزی است،گفت: در این استان جهت حمایت اقتصادی از مردم مرزنشین در نوار مرزی، معابر رسمی  کوله بری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای انجام کوله بری، دولت و نظام معابر مخصوص و ساعت های معینی را تعیین کرده است، که تا به امروز هیچ فردی در این معابر رسمی کوله بری زخمی یا کشته نشده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اما برخی نمایندگان خود فروخته به اجانب در نطق های مجلس، نیروهای غیور مرزبانی، سپاه و انتظامی را قاتل معرفی می کنند.

قاضی پور ادامه داد: در صورتی که چنین نیست،کسانی که در معابر غیر رسمی تردد می کنند، قاچاقچیان مسلح، ضد انقلاب و عبوردهنگان داعش هستند و وظیفه ی ذاتی مرزبانی و نیروهای مسلح مبارزه با عناصر ضد انقلاب است.

وی گفت: عناصر ضد انقلاب و قاچاقچیان مسلحی که در معابر غیر رسمی تردد می کنند توسط فرماندهی قراره گاه حمزه سیدالشهدا مجازات می شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم نیروهای مسلح تمامی معابر غیر رسمی را مسدود نمایند تا شاهد رونق داخلی و رونق اقتصادی باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.