کولیوند گفت: علاوه بر ۳۰ دستگاه آمبولانس قبلی، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ بالگرد اورژانس هوایی دیگر به اهواز اعزام شد.

۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی بهبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمادگی کامل سازمان اورژانس کشور درباره اعزام بیماران به بیمارستان‌های استان‌های دیگر گفت: با اعلام آماده باش به تمامی بیمارستان‌های کل کشور، اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور برای انتقال بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان جهت تسریع و بهبود روند درمان مصدومان احتمالی در آمادگی کامل است و نباید روند امدادرسانی تحت الشعاع شلوغی بیمارستان‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور به حضور نیرو‌های پزشکی، فوریت‌های پزشکی، پرستاری و بهداشتی جهت خدمت رسانی در کمپ‌های سلامت وزارت بهداشت جهت حمایت‌های روحی و روانی و امدادسانی به مصدومان تاکید و در صورت نیاز از طریق EOC وزارت بهداشت نیرو جهت خدمت رسانی اعزام خواهد شد.

وی افزود؛ با توجه به بازدید‌های صورت گرفته از بیمارستان‌های اهواز و همچنین ارزیابی‌های انجام شده از ۱۷۴ روستای استان خوزستان که در معرض آسیب‌های سیل هستند، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی دیگر علاوه بر ۳۰ دستگاه آمبولانس که از قبل اعزام شده جهت تسریع در خدمت رسانی به این استان اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

تسریع در خدمت رسانی اورژانس به استان اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.