رئیس هیات والیبال استان اردبیل از آمادگی کامل استان برای میزبانی شایسته رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، رئیس هیات والیبال استان اردبیل در نخستین نشست هماهنگی میزبانی رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال که آخر خردادماه ۹۸ در اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: عوامل اجرایی هیات والیبال استان در کنار اداره کل ورزش و جوانان و سایر نهاد‌های مرتبط برای میزبانی این رقابت‌ها آمادگی کامل دارند.

وی در ادامه گفت: طبق برنامه روز ۲۸ خردادماه ۳ تیم فرانسه، پرتغال و استرالیا را از فرودگاه تبریز با ۳ دستگاه اتوبوس VIP به اردبیل منتقل خواهیم کرد. با دو هتل قهوه سویی و لاله سرعین برای اسکان تیم‌ها و مسوولان اجرایی قرار داد بسته ایم و تا این لحظه تمام کار‌ها طبق برنامه پیش رفته است.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل بیان کرد: تیم ملی ایران ۱۰ روز قبل از سایر تیم‌ها وارد اردبیل خواهد شد و ضمن انجام تمرینات خود احتمالا بازی‌های دوستانه و تدارکاتی نیز در دستور کار این تیم قرار خواهد گرفت. همچنین سرپرست فدراسیون والیبال نیز به احتمال زیاد آخر فروردین ماه برای بازدید از روند کار‌ها به استان اردبیل خواهد آمد.

فلاحی همچنین گفت: در صورت موافقت شورای تامین همانند رقابت‌های انتخابی جهانی در منطقه آسیا که تابستان ۹۶ در اردبیل برگزار شد، حضور بانوان بلامانع خواهد بود. ۳ تلویزیون شهری هم در میادین وحدت و ایثار و همچنین مقابل استانداری برای تبلیغات در اختیار ستاد اجرایی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین افزود: میراث فرهنگی استان اردبیل نیز با تمام توان بسیج شده تا در این رقابت‌ها مشارکت فعالی داشته و در معرفی هرچه بهتر اردبیل به میهمانان خارجی تاثیر مثبت داشته باشد. نمایشگاه هنر‌ها و صنایع دستی استان در کنار این رقابت‌ها یکی از اقدامات ما خواهد بود.

انتهای پیام/ح

حضور تیم های خارجی در اردبیل

برچسب ها: والیبال ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.